In deze tijden draait het niet meer alleen om wat voor product of dienst je neerzet maar is hoe je deze dienst neerzet des te belangrijker geworden.
Klanten kiezen steeds vaker voor een andere dienstverlener als ze hier zich bijvoorbeeld meer thuis voelen, er een betere sfeer hangt etc. Het zijn dan ook vaak de kleine dingen die het doen.
Geef je klanten een beauty experience
Maak het persoonlijk
Niet alleen is een persoonlijke benadering zeer van belang maar ook dat je de kleine dingetjes onthoud als wat voor werk iemand doet, belangrijke momenten in het leven en hoe iemand zijn/ haar koffie of thee neemt. Als je dit niet kan onthouden, gewoon opschrijven!
Beloon trouwe klanten
Toon interesse en vraag hoe het gaat
Geef je klant net dat beetje extra
Doe je best om net dat beetje extra te geven om je klant zich speciaal te laten voelen, hierbij kun je denken aan iets meegeven na de behandeling. Een mooie verpakte nabehandelingscrème bijvoorbeeld. Is de klant zenuwachtig voor de behandeling, neem dan extra de tijd om haar op haar gemak te stellen, je klant zal dit zeker waarderen!
Verdiep je in een andere techniek en laat je klanten weten dat je meegaat met de tijd en jezelf en je bedrijf blijft verbeteren!